Garanciák Bútorainkra

Milyen garanciákat vállalunk az általunk készített bútorokra?

Az alábbi garanciákat kínáljuk megrendelőinknek

Az ajánlatunkban szereplő határidőig az ajánlatban szereplő bútorra az árat garantáljuk.

A szerződésben rögzített ár fix. Nincsenek rejtett költségek, ezt az árat már nem befolyásolja sem az infláció, sem a devizaárfolyam.

A szerződésben rögzített határidőre a bútort legyártjuk és a helyszínen be is építjük.

Ez jelenleg 4-8 hét, de az aktuális megrendeléseink számától függően ez lehet több és lehet kevesebb is. A megrendelés során készült szerződésben ez a határidő pontosan fog szerepelni.

Ha nálunk rendelte meg a házhozszállítást és a szállítás során valami megsérül, akkor a mi költségünkön kicseréljük a sérült elemeket.

Minden termékünkre szerződésben rögzítjük a garanciát.

Ez a megrendelt bútortól függően legalább 5 év. Amely a végszámla kiállítási dátumától indul.

A minőségi garancia a bútor alábbi alkotóelemeire vonatkozik:

  • szekrényvázak
  • ajtófrontok
  • fiókok, polcok
  • fogantyúk, pántok, vasalatok
  • takarólapok, lábazatok, párkánylécek, szegélyek, díszlécek
  • munkalapok

Ha a beépítés során valami megsérül, akkor a mi költségünkön kicseréljük a sérült elemeket.

A helyszíni beépítés végén alaposan körbefotózzuk a bútort, hogy sérülésmentesen, kifogástalan állapotban adtuk át Önnek.

Ellenkező esetben a felmerülő hibákat, a lehető legrövidebb időn belül korrigáljuk.

Gyakran felmerülő kérdések a garanciákkal kapcsolatban

A teljeskörű garancia a gyártási hibákra, az anyag- és szerkezeti hibákra terjed ki a garancia időtartama alatt.

Nem vonatkozik garancia a normál használatból eredő kopásra, a nem szakszerű beépítésből eredő károkra, vagy a nem megfelelő karbantartásból adódó problémákra.

A természetes katasztrófák illetve balesetek okozta károkra (pl.: árvíz, tűzeset, stb.) sem terjed ki a garancia. Az ilyen esetekre a lakásbiztosítás lehet a megoldás.

Ha bármilyen probléma merül fel a garancia időtartama alatt, akkor lépjen kapcsolatba a velünk e-mailben vagy a weboldalunkon található űrlap segítségével.
Ha a garancia lejárt, de probléma merül fel a konyhabútorral, ajánlott továbbra is kapcsolatba lépni velünk és segítünk megoldani a problémát.

Terméktámogatásunk garancián túl

Ha esetleg garancia alatt, vagy után, bármilyen problémája adódna a bútorral, amely nem esik bele a garanciális kategóriákba, akkor is számíthat ránk.

A garancián túli esetekben is igyekszünk a lehető leggyorsabban és legjobb minőségben megoldást találni a problémára.

Az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk támogatni ügyfeleinket:

  • Ha megunta konyhabútora megjelenését, akkor rendelhet rá új ajtófrontokat.
  • Ha megsérült egy ajtó, akkor segítünk az új ajtófront beszerzésében.
  • Ha eltört egy fogantyú, akkor segítünk az a foganytú pótlásban.
  • Ha túl bő vízzel mosott fel és nem kért lábazati vízvetőt, akkor segítünk az új lábazat beszerzésében, pont abban a színben, pont abban a méretben amelyben korábban legyártottuk.
  • Ha ráejtette a turmixgépet a munkalapra és az megsérült, akkor kicseréljük a munkalapot.
  • Bármilyen egyéb eset, amire most éppen nem gondoltunk 🙂

Ezek nem díjmentes szolgáltatások, és kizárólag meglévő ügyfeleinknek vállalunk ilyen munkákat az általunk gyártott bútorokhoz.

Kérjen időpontot díjmentes konyhabútor tervezésre és ajánlatra!

Elképzelései alapján egy szakértőnk megtervezi Önnek új konyhabútorát egy 90 perces konzultáció alatt.

A konzultáció után e-mailben elküldjük ajánlatunkat.
Megrendelés esetén 3D látványtervet készítünk, majd a helyszíni felmérés után legyártjuk, majd beépítjük új konyhabútorát.

Kérjen időpontot!